3.29.2013

Wes Anderson and Roman Coppola's Prada Candy L'Eau... YUM!

(sources: Another Magazine and google)
Candy L'eau
As many of you might know, I LOVE WES ANDERSON!!I wish I could live in his world. Hey Wes, want to be my new BFF!!? No seriously, Call ME!! lol
This collaboration with Roman Coppola and fashion house Prada delivers a coquettish and colorful film shorts ads.The shorts leading lady reminds me of 1960s Danish-French film star Anna Karina, but a modern blonde version. The protagonist played by French actress Léa Seydoux as Candy.Which is the name of the new France by Prada CANDY.The fragrance's key ingredients are(Caramel,Musk, Sweet Pea,Benzoin,and Zest)Plus some Candy-isms... (Amour,Coquette,Party, Unpredictable.)
Sounds deliciously me!Just in time for spring newness,and easter... I hope I get some Candy L'eau in my Easter Sunday basket. Dear, Easter bunny!!

Como muchos tal-vez sepan, Yo ADORO a WES ANDERSON !!Me gustaria vivir es su mundo. Oye Wes, quieres ser mi nuevo BFF!!? No encerio, Llama ME!! lol
Esta collaboracion con Roman Coppola y la casa de moda Prada resultando en unos cortometrajes coquetos y vistoso anuncios. Los cortometraje's, señorita principal me trajo nostalgia a la Danés-Francesa actriz Anna Karina de los 1960's, pero mas modernizado y rubia.La protagonista es una actriz francesa, Léa Seydoux que se llama Candy or Dulce.
Que tanbiem es el nombre de la nueva fragancia.
Las notas claves del perfume son(Caramelo,Almizcle,Guistante Dulce o Sweet Pea, Benzion y Zest)La fragancia tiene mucho animo, amor, fiesta y imprevisibilidad.Como los cortometrajes capturan.
Espero que el Easter Bunny, me ponga Candy L'eau en mi canasta este Domingo.Es la perfecta fragancia para mi en esta primavera.
XO 

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...